دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های جدید ایرانی شاد و غمگین | بهترین مرجع دانلود آهنگ جدید غمگین و شاد فارسی 94

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم با لینک مستقیم

 

 

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم با لینک مستقیم

 

سايت دانلود آهنگ جديد | بهترين رسانه دانلود آهنگ با لينک مستقيم شامل دانلود جديدترين آهنگ هاي غمگين و شاد ايراني است براي دانلود آهنگ از سايت ما کليک کنيد

ترانه : مهرزاد امیرخانی , آهنگ : پازل باند و فرشید ادهمی

برای دانلود آهنگ پازل باند به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم :

من همیشه دلم می خواست از ته دل با تو اینجوری حرف بزنم

تو یه کاری کن از همه چی غیر خودت دل بکنم

تو می مونی کنار دلم حتی تو روزای بد شدنم

بعضی روزا با تو میرم تا مرز دیوونه شدن

رو در و دیواره قلب شکستم رنگای ساده بزن

تنها پناه من

 

با اشکای رو صورتم به روی تو می خندم

 

به روی تو می خندم

 

من از اونایی ام که همش دلم تنگ میشه اما خجالتی ام

 

تو همونی که هر دقیقه دقیقا می دونی تو چه حالتی ام

 

عشق یعنی تو که دوباره داری یادم میاری که کیم

 

دنیام عوض شده این روزا عشق اینه معجزه هاش

 

گفتی با من مثل اون روزا دیگه. غریبه نباش

 

وقتی دلم غم داشت

 

مواظبی نلرزه پام ، نیفتم از اون بالا

 

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام آب و آینه با لینک مستقیم

 

ترانه سرا : عبدالجبار کاکایی , آهنگساز و تنظیم کننده : مجید اخشابی

 

برای دانلود آهنگ آب و آینه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید آب و آینه از مجید اخشابی با لینک مستقیم | دانلود آهنگ و ترانه جدید مجید اخشابی بنام آب و اینه به همراه متن آهنگ زیر سقف آسمون نقره کوب

 

دانلود آهنگ جدید آب و آینه از مجید اخشابی

 

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام آب و آینه با لینک مستقیم

 

ترانه سرا : عبدالجبار کاکایی , آهنگساز و تنظیم کننده : مجید اخشابی

 

برای دانلود آهنگ آب و آینه به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

ندیدمت که بد شده من عاشقتم حالا

 

هوام و داری عاشقونه با همه اشکالام

 

بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم

 

رفیق من عزیز من گذشته و آیندم

 

با اشکای صورتم به روی تو می خندم

 

به روی تو می خندم

 

متن آهنگ جدید مجید اخشابی بنام آب و آینه :

 

زیر سقف آسمون نقره کوب ، شبح شهر سیاه و می شه دید

 

ترمه و عقیق آب و آینه ، گوشه ابروی ماه و می شه دید

 

بعضی ها مثل ستاره ها سپید ، رفتن وتکیه به آسمون دادن

 

بعضی ها رو پشت بوم خونشون موندن و ماه و به هم نشون دادن

 

باز باید یه دور دیگه بگذره ، از همین یک دو سه روزه عمرمون

 

می مونیم یا نمی مونیم با خداست ، پای سفره های افطار و اذون

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام میخندم ,دانلود آهنگ جدید,دانلود اهنگ,دانلود آهنگ های پازل باند ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تیموررضائی شهریور
ت : شنبه 3 مرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی